Kierrän hiuksia sormen ympäri
Puristaa rinnasta istuessa
Kyyneleet jossain sisällä polttaen
Mutta mitään ei näy ulospäin
Niin raskas olo sisällä ettei jaksa
Silti pakko tarpoa eteenpäin

Merkitsenköhän sinulle mitään?
Juttelet enemmän ystävillesi
Olenko minä oikeasti sinun kultasi?
En pysty vain uskomaan siihen
En enää kun katselen ystäviäsi noita
Kauniita tyttöjä kaikki melkein

Silti sanot että minua rakastat eniten
Minua pientä mussukkaasi
Mutta en minä jaksa uskoa siihen
Tyhjiä lupauksia joka sana
En minä jaksa enää kulta rakas
Itkeä sinun vuoksesi pieni

Tuntuu niin pahalta olla lopussa
Sinä tapat minut joka päivä
Murrat uudestaan muttet korjaa
Mutta silti olen osa sinussa
Lukittautuneena kiinni sinuun
Heitinhän itse avaimen pois

En minä halua irrottaa sinusta
Tuntuu vain että niin käy
Miten voisit ikinä tyytyä vain minuun?
Minuun, yksinkertaiseen
Tyhmä minä olen ollut rakastuessa
Tyhmä kun olen kuvitellut

Anna anteeksi minulle kulta
Anna anteeksi etten jaksa
Että tekisi mieli tarttua johtoon
Toisella kädellä patteriin
Tai hirttäytyä kattoon narusta
Ottaa lääkkeet ja nukkua pois

Väsyä viimeiselle matkalle