Mä haluaisin saada edes yhden
Varmistuksen tähän näin
Mä olen heikko ja hauras
Niin hauras

Mutta ilta peittää varjoon
Pimeään mä talvi iltaa jään

Ei älä enää soita mulle
Päästä mut menemään
Ei älä luule että joku ymmärtää
Aivan turhaan odotin sinua
Silti vieläkin mä uskon
etsien että ehkä sittenkin
Voisin olla sinun

Mä haluaisin ymmärtää
Mitä meistä kahdesta jälkeen jää
Kerro mulle mikä on salaisuus
Pimeässä huomeessa joka hehkuu

Polta minua hiljaa tulella
Älä koskaan irroita musta
Sä et tahdo tietää mitään
Mitä tunnen mitä en
Sillä sisällä vain tyhjää
Silti kaipaan sinua

Uusi vuosi mennyt on
Jätetty taas olen yksinään
Silti ensimmäisen
Poikaystäväni siinä nään
Kuvassa niin kauniissa
Sisällä soi
Ja hiljainen haikunaa
Niin hiljaisena tuuliin toi

Mä tahdon lentää sut unohtaa
Sun salaisuudet muistoihini
Hukuttaa sillä ei kukaan koskaan
TUle koskettaman minua
Ei sisältäni
Ei ulkoa ei mistään